Evo kako gostu pružiti savršeno iskustvo i navesti ga da se vrati u bar

Za pravi doživljaj bara nije dovoljno samo pripraviti ukusno piće, već je potrebno gostu potaknuti sva čula. Donosimo nekoliko savjeta s kojima ćete gostu pružiti savršeno iskustvo tijekom boravka u baru i navesti ga da postane stalni gost.

1. Pripazite na vidno polje gosta

Vid je mnogo više od pića na stolu, poradite na cjelokupnom ambijentu objekta. Prošetajte, sjednite na svako sjedeće mjesto i razmislite što biste mogli promijeniti kako bi gosti imali lijep pogled i ambijent iz svakog kutka.

2. Poradite na zvuku i akustici objekta

Glazba mora biti na primjerenoj razini s obzirom na Vaš bar. Gosti za istim stolom bi trebali čuti jedni druge, ali ne i osobe za susjednim stolom. Glazba mora biti u skladu s ambijentom bara i raspoloženjem kojem težite.

3. Pripazite na taktilno iskustvo gosta

Za podizanje doživljaja prilikom ispijanja koktela ili nekog drugog pića, pripazite na teksturu i osjećaj stakla. Morate dobro izabrati vrstu, teksturu, veličinu i oblik čaše s obzirom na okus i doživljaj koji želite postići. Preporučamo da koristite čaše proizvođača Libbey, koje su među najkvalitetnijima na svijetu i s kojima ćete gostu pružiti vrhunsko taktilno iskustvo.

4. Poradite na mirisu bara

Vaš objekt trebao bi uvijek lijepo mirisati. Razmislite o mirisima i aromama koji prevladavaju u objektu dok se piće poslužuje.

5. Pružite najbolji mogući okus pića i napitaka

Okusi pića i napitaka koja poslužujete uvijek moraju biti na vrhunskoj razini. To možete postići dodatim educiranjem Vašeg kadra i korištenjem kvalitetnih sastojaka.

Ovime ćete potaknuti sva čula gosta – vid, sluh, dodir, miris i okus. Kada gost doživi takav ugođaj i iskustvo, budite sigurni da će vraćati i dovoditi svoje prijatelje i poznanike, a samim time će rasti popularnost i promet objekta.

Za još više savjeta oko poslovanja, marketinga, profitabilnost itd., obratite nam se za bar consulting. Scorpio je specijaliziran za konzalting u ugostiteljstvu, vođenje bara i uređenje interijera, pozicioniranje brendova, bar management, promoviranje proizvoda i usluga, organizaciju korporativnih proslava i ostalih evenata te za izradu marketinških, financijskih i ekonomskih planova vašeg bara.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.