Koraci prije otvaranja kafića s kojima ćete značajno povećati mogućnost uspjeha

Mnogi ljudi sanjaju o otvaranju vlastitog kafića, odnosno bara. Kafić nije dovoljno otvoriti i imati kvalitetnu uslugu, potrebno je stvoriti predispozicije za izdvajanje na tržištu. To je proces koji započinje na samom početku planiranja otvaranja vašega objekta.

1. Provedite istraživanje tržišta

To je jedna od najbitnijih stavki prije pokretanja svakog biznisa, pa tako i kafića. Upoznajte svoju konkurenciju, procijenite kakav tip bara fali u okruženju u kojem otvarate kafić i što bi tržište željelo. Na taj ćete način drastično smanjiti mogućnost neuspjeha i saznati u kojem biste pravcu trebali ići. Ako ne znate kako to učiniti, angažirajte stručnjake.

2. Odaberite vrstu bara

Na temelju istraživanja tržišta odlučite se za vrstu bara koju otvarate. To može biti caffe bar, pivnica, kavana, noćni klub… Bitno je da dobro procijenite stanje na tržištu. Ako želite otvoriti pivnicu, a u istoj ulici nalaze se još dvije, morate dobro procijeniti ima li smisla otvarati još jednu i hoće li Vam se investicija vratiti.

3. Odaberite nišu (ako ste u većoj sredini)

Kada se odlučite za vrstu bara, odaberite nišu u kojoj ćete poslovati. Tržišna niša dio je većeg tržišta koji se može definirati vlastitim jedinstvenim potrebama, preferencijama ili identitetom koji ga čini drugačijim od tržišta u cjelini. Ako otvarate bar u manjem gradu u kojem konkurencija nije velika, dosta je otvoriti vrstu bara kojeg u tom mjestu nema (ako je istraživanjem utvrđeno da postoji interes za takvom vrstom bara) i nastojati privući čim širi raspon posjetitelja. Ako otvarate bar u većoj sredini gdje je konkurencija veća, to znači da morate odabrati trižišnu nišu. Što su sredina u kojoj poslujete i konkurencija veći to znači da niša mora biti uža. Primjer niše: bar posvećen metalcima, gamerima, fanovima nekog filmskog serijala (iako tu morate biti oprezni s autorskim pravima) itd.

4. Definirajte jedinstvenu prodajnu ponudu (USP – Unique selling proposition)

To je marketinška strategija informiranja kupaca o tome kako su vaš proizvod i usluga superiorniji od konkurencije. Primjer USP-a u ugostiteljstvu su “najbolja kava u gradu”, “najveće porcije u gradu” itd. Ako s tržištem komunicirate neki USP, onda se pobrinite da u tom segmentu zaista i jeste najbolji na tržištu u kojem se natječete. Bitno je shvatiti da slogan nije isto što i USP, iako slogan može komunicirati i sadržavati USP. Biznisi, pa tako i barovi, koji nemaju jedinstvenu prodajnu ponudu, prisiljeni su boriti se s konkurencijom kroz spuštanje cijena, što nikada nije dobra opcija.

5. Fokusirajte se na kvalitetu usluge

Uz sve navedeno, istaknuti se možete i morate kvalitetom usluge koju pružate. Vaša ljubaznost uvijek mora biti besprijekorna, za vaša pića koristite najbolje sastojke, čak i vaš inventar mora biti izuzetne kvalitete. U našem web shopu možete pronaći niz kvalitetnih artikala s kojim će vaše poslovanje uvijek biti na visokoj razini i s kojom će Vam se vaši gosti uvijek rado vraćati. Također, nudimo usluge consultinga za barove s kojim ćete unaprijediti poslovanje te povećati efikasnost i profitabilnost.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.