Zanima vas kako povećati promet u kafiću? Pročitajte sedam savjeta

Cilj svakog vlasnika bara je maksimalno povećati profitabilnost i ostvariti čim veću zaradu. Donosimo sedam provjerenih tehnika s kojima ćete poboljšati poslovanje i povećati promet i prihode.

1. Trudite se zadržati redovne goste

Kako biste mogli graditi bazu novih gostiju i povećati profit, potrebno je da se istovremeno fokusirate i na održavanje postojećih. To možete boljim upoznavanjem svojih klijenata, personalizacijom, uvođenjem loyalty programa itd.

2. Uložite u promociju svojeg bara na internetu

Danas je na tržištu veoma teško funkcionirati ako niste digitalno aktivni. Iako Vam stalni gosti, tradicija i lokacija mogu donositi sasvim dobar profit, mnogo ćete više zaraditi konstantnim ulaganjem u digitalni marketing. Uložite napore i sredstva u građenje prisutnosti na društvenim mrežama, a ako se nalazite u turističkom mjestu svakako biste trebali imati web stranicu i optimizirati ju za tražilice. Na taj ćete način presresti turiste koji kafiće pretražuju putem interneta, a njihov broj nije malen.

3. Koristite upsell tehniku

Znate li kad dođete u neki restoran brze hrane pa Vam uz hamburger koji ste naručili ponude pomfrit na akciji? Nakon što pristanete na pomfrit kažu da ako naručite i gazirano piće da će Vas sve skupa izaći svega 5 kuna skuplje? Na kraju, niste se ni okrenuli, a umjesto 25 potrošili ste 50 kuna. Ta tehnika zove se upsell i mnogi ugostitelji koriste ju da bi udvostručili promet.

4. Organizirajte „happy hour“

Happy hour je marketinški termin za vrijeme u kojem restorani i barovi snižavaju cijene alkoholnih pića. Iako će marža po prodanom piću biti manja, količina prodanih pića bit će mnogo veća i samim time ćete ostvarivati profit. Idealno bi bilo da happy hour organizirate na tjednoj bazi, uvijek u istom vremenskom periodu te da ga promovirate putem društvenih mreža.

5. Poradite na kvaliteti kave

Kava je navika, ritual, izvor motivacije i okosnica socijalnog života. Većini kafića upravo je kava glavni izvor zarade i stoga je iznimno važno da ona uvijek bude savršena. Dobra kava će zadržati postojeće i privući nove goste, a loša će dugoročno smanjiti promet i profitabilnost. Za imati kvalitetnu kavu potrebno je imati kvalitetne sastojke, znanje i ispravno čišćen, servisiran i održavan aparat.

6. Poradite na kvaliteti ostalih pića

Sva pića koja poslužujete uvijek moraju biti na vrhunskoj razini. Bilo da je riječ o pivi, koktelu, soku ili nekoj drugoj vrstu pića ili napitka, uvijek morate težiti savršenstvu. Vaši sadašnji i budući gosti znat će cijeniti kvalitetu i osim što ćete ih zadržati kao mušterije, oni će vam dovoditi nove. Kad netko zna „kafić s najboljim koktelima u gradu“, on će nastojati to pokazati svojim prijateljima, obitelji ili poslovnim partnerima jer će mu to donijeti određenu satisfakciju i integritet. Ako im u tom trenutku zaista poslužite fenomenalan koktel, gotovo svaka od tih osoba na isti će način dovesti novog gosta.

7. Uložite u svoj kadar

Iako je danas riskantno ulagati u radnike zbog manjka radne snage i česte fluktuacije radnih mjesta, trebali biste uložiti u stručnost i kvalitetu vašeg kadra. Svaki vaš zaposlenik trebao bi znati raditi upsell, kvalitetno čistiti aparat i pripremiti odličnu kavu, napraviti vrhunski koktel, ispravno komunicirati s gostom itd. Pravilno educirani zaposlenik donijet će Vam deseterostruko veći profit od ulaganja.

Za još više savjeta oko poslovanja, marketinga, profitabilnost itd., obratite nam se za bar consulting. Pomoći ćemo Vam organizirati poslovanje na efikasan i učinkovit način s kojim će Vaša profitabilnost procvjetati.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)