Brendiranje inventara

Brendirajte inventar
Hula-hula logoUgostiteljska oprema bi trebala biti unificirana u svakom lokalu, a poseban naglasak stavljamo na čaše. Znate li koju poruku prenosite gostima čašama piva, sokova, vode s logom poznatih brendova? Govorite im da ne cijenite svoj brend nego gledate što možete dobiti gratis te na taj način promovirate tuđe brendove koji vaš lokal koriste kao dobar medij.

Izuzetci su čaše koje odišu kvalitetom brendova čija se pića poslužuju u posebnim čašama, a svoj brend su stvarali godinama. Tu bih izdvojili kvalitetna piva, šampanjce i pojedina jaka alkoholna pića. Ukoliko takva pića gost poznaje i naručuje ih, a uz to dobije kompletnu uslugu koja obuhvaća i brendiranu čašu, on će misliti o vašem lokalu kao o poželjnom mjestu kojim vladaju visoki standardi. Umjesto sponzorskih čaša preporučavamo unificiranje asortimana čaša. Odaberite po jednu vrstu čaša za sokove i mješana pića, za kratka pića, vina i piva i tako sebi olakšajte narudžbe i konobarima posluživanje. Kada ste to ostvarili brendirajte čaše svojim logotipom kako bi bile prepoznatljive. Mnogi su mi rekli na taj prijedlog – ”da, ali sada će ih puno više krasti”. Odgovor na ovo je jednostavan. To je najjeftniji marketing koji je uvijek uz vašeg gosta. Ako se to i dogodi, koštalo vas je cijenu čaše i cijenu tiska (koja je ovisno o količini od kunu do tri kune), a prisutni ste u nečijem stanu. Podsvjesno, gost svakodnevno misli na „vas“.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)